Angay
ba O Dili Angay Ibutang ang K+12 Policy sa Pilipinas?
By:
Medel Andrada
Klaripikasyon
una pa mag away ang tanan
Manghinaut ko nga kamo naay matunan
Pag bag-o alang sa atong nasud nagkinahanglan
niini nga makabenepisyo sa sunod nga kaliwatan
Ang akong inahan, amahan, mag-uuma
Igong kita tama na sila
Dugangan ang ilang mga pag-antos pa
labaw nga mahal nga bahin sa pamilya
Oras ikaw kawatan
Ang edukasyon usa ka puhunan.
mga ginikanan usab makikinabangan
Kadaghanon sa nahibalan
Mga higala, K +12 jud ba ang solusyon
sa problema sa edukasyon?
Mga higala, ato ng sirad-an ang isyu makahuluganon,
Ang debateng gikinahanglan.
Biography
Medel Remo Andrada is a 4th year student taking up Bachelor of Science in Computer Science. The poem “Angay ba O Dili Angay Ibutang ang K+12 Policy sa Pilipinas?” is written to express the true essence of having K+12 in the Philippines.
Theme:
The theme is to know if it is important or not the
policy of having K+12 in the country.
Structure:
The
poem has 4 stanzas, 4 lines per stanzas.
Figurative Languages:
Metaphor: Time you thief. (Oras ikaw kawatan)
Imagery:
Kabatanonan (main character)
Walang komento:
Mag-post ng isang Komento